incir-receli kızlar kartım dün gece kesildi sanıp yüklü miktarda bi ödeme yaptım. ama kart bu gece kesilecekmis. şuan provizyonda ya, eğer yarın işlem onaylanırsa diğer aya sarkar mı bilgisi olan var mı?
incir-receli sifirekran_bolkitap yani bu ay değilde diğer ay ödemek istiyordum işlem beklemede, bu geceden sonra onaylanırsa diğer ay mı öderim diye soruyorum
sifirekran_bolkitap incir-receli öncelikle kesilen borcunuzdan mahsup eder. Borcunuzdan daha fazlasını yatırmışsanız gelecek aydan mahsup eder
ksky sifirekran_bolkitap Bu ayki ödemesi 10₺ 20₺ daha alışveriş yapmış ama provizyonda görünüyo hesap daha kesilmemiş toplam 30mu ödeyeceğim yoksa 20₺ gelecek aymı ödenecek diye soruyo 😅
Tugba_2610 incir-receli yüklü miktarda ödeme yaptım denilince bende aslında anlamadığını düşündüğünüz arkadaş gibi anladım:) ödeme değilde yüklü miktarda harcama yapmışsınız 😊 kesim tarihinden önce yaptığınız için bu aya yansıyacaktır. Ama erteleme gibi fırsatlar sunuyor bankalar küçük bi faiz alarak.
incir-receli Tugba_2610 haklısınız ben anlatamadım zaten onun farkındayım 🙈 30 bin tl harcama o yüzden küçük bir faiz olmaz diye tahmin ediyorum yine de teşekkür ederim 🌸