Kızlar merhaba benim oğlum 17 aylık doğduğundan beri mama kullanıyorum ama bu aralar kafama şu takıldı acaba mama yerine devam sütü mü vermeliyim yoksa devam sütü normal süt gibi midir mamadan farkı nedir? Sizler mama mı kullanıyorsunuz devam sütü mü ? Bu arada ben süt kullanmıyorum yani bugüne kadar hiç süt vermedim süt vermeyi de pek düşünmüyorum.