Zehraa55 biz geçirdik 6 aydır uğraşıyoruz son üç haftadır hiç bişey yoktu ama kafasında yaralar çıkmaya başladı artık psikolojim kaldırmadığı için direk doktora götürdük kafasındakine egzama dediler vücudundada mikroskopla bakıp uyuz görünmüyo dediler ama doktordan sonra elindekiyle vücudundaki bu fotoğraftakiler çıktı egzamaya bağlımı yoksa yine mi hortladı anlamıyorum deliricem Allah yardımcımız olsun