Elifturcan yanlış bilgi verilmesin her şey olabilir benim kiziminda ateşi oldu çok yükseldi ateş sonrası her yeri aynı böyle benek benek oldu doktora götürdük ateş sonrası döküntü gayet normal vücut dışarı atmış dedi. Tüm hastalıklar için tahlil verdik covid rsv adenovirus beta vs vs her türlü kan tahlili yapıldı bir şey çıkmadı. İki güne de bütün kızarıklık geçti. Direk 5. Hastalık diyemeyiz ateş sonrası döküntü de olabilir farklı bir şeyde. Tekrar ateşlenir halsizlesirse 3 günden uzun süre kızarıklık geçmez aksine artış olur hiç azalma bile olmazsa tekrar doktora götürürsünüz doktorum aynen böyle söylediği için aynılarını söylüyorum.