merveats Son bir kaç saattir sebepsiz ağlıyo ateşi yok, karnı tok, gazını çıkardı kakasını yapti ama hala devam ediyo, çıkan dişi yok ama elleri genelde hep ağzında, dişten dolayı böyle olan var mı ?
mrvyhya merveats bizimde ağlama çoğaldı 3 gün oldu anlamıyorum çığlık atiyor emerken artık emmezken de yapıyor uyuyamadigindada çığlık atiyor ya
merveats mrvyhya uykuya direniyor bizimki hala, yatırdığımız gibi çığlık atıyor, kucağımızda iyice mayıştırıp öyle yatırıyoruz
9gunesmom Bizimde aynı şikayelerimiz vardı pazartesi doktora gittik. Normal olduğunu endişelenmememizi söyledi. Dördüncü ay uyku regresyonu varmış. Atak dönemindeyiz 4 ay 27 günlük şuan bebeğim. Bizim bide ağlama krizine giriyor morarıyor beyaz gürültü pişpiş derken zor sakinleştiriyoruz
mrvyhya 9gunesmom ya bizim 4. Ayda olmadı acaba bu başka atak mıdır nedir ya şuan bile zor durduruyoruz hiç uyumadı saatlerdir