Ecem__ oğlum dört buçuk yaşında
Herşeyi çok kafasına takan bı yapısı var olmayan şeyleri ya böyle olursa n’olacak ya şöyle olursa diye soruyor mesela en basit örnek kardeşini babanesine bıraksam ya ağlarsa ya babanem bakamassa ya durmassa gibi gibi.. Anlık bazı şeyleri kendine dert edip onu o an hemen kafaya takabiliyor. mesela bazı konularda takıntılari varmış gibi geliyor bana. Aslında babası da biraz etkiliyor onu olumsuz bir dil yapısı var uyariyorum esimide ama o anlık düzeliyor sonra gene aynı şekilde devam ediyor baskiliyor biraz onu onunda etkisi olduğunu düşünüyorum