keremarasmomm Arkadaşlar beş aylık oğlum oyuncaklar ile oynayamıyor hemen ağzına götürüyor sadece sizlerde öyle mi ne zaman oynamaya başlıyorlar acaba
mhmetali keremarasmomm bizimde durum aynı. eline aldığı oyuncakları ve herşeyi direk ağzına götürüyor
birbebekbiranne_ keremarasmomm normal değil mi zaten belli bi süre böyle olacak diye biliyorum ben bizde 6dan gün alıyoruz dişide ter yapmış ilk alıyor ınceliyor sonra ağzına götürüyor yaşına kadar da bu şekilde diye biliyorum hem kesif hem dişinden dolayı
motherisbackk keremarasmomm bebeğiniz oral dönemde gayet normal ağzına götürmesi o ayda bebek oyuncak oynamaz ki. 9 aylık kızım daha yeni yeni oynamaya başladı benim mesela hala daha ağzına sokar oyuncaklarını diş kaşır onlarla
Karakiz22 keremarasmomm 6 aylık benim kız her şeyi ağzına götürüyor bütün oyuncakları kucağıma alıyorum beni bile yanaklarımı felan yemeye çalışıyor gülerek😅 Bence şu an oyuncak olduğunu pek anlamıyolar