Belirtiler nasıl oluyo kızım öncesinde de huysuz bi çocuk olduğundan ikisi cıkmıs ama anlamadım pek simdi agzına baktım üst taraf sanki ucu cıkmıs bi kaç gündür her seye ağlıyo bugün de yatırdım uyandı aglayarak yatmıyo aglıyo yarım saattir bisey de demiyo