1gunes Nike Flex Runner’lar çok rahat oluyor. Bizde Vicco da var hem yazlık hem kışlık ama özellikle kışlık olanın tabanı çok sert ve rahat değil. Ama Nike ile çok rahat yürüyor. Hafif, giydirmesi kolay ve cırt cırtı olmadığı için açmaya da çalışmıyor.