tahamerve benmde öyleydi hastalık emselesine götğrmüyodu. Çıkarmıyodum çok ama çocugu olmayan çift arkadaşalrımız var onalrla görüşüyodum hep bi anda başladı bu durum ama ben baktım böyle gitcek sürekli kalabalık ortama soktum kayınvalidemler görümcemle karnım bir binada otryo biz gidince toplanıyoalr gide gele alıştı smdi şükür herkese gidiyo bence gitmemezlik yapma yoksa alışamaz yani dene bi süre istersen