Aselsmommy Mersin’de yaşadığım için klima diyorum. 7/24 yaz kış klima kullanıyoruz. Doğalgaz daha gelmedi bize. Isınma da klima ile olduğu için mecburuz. İstanbul’un nemi, rutubetinde çamaşır kurutmak büyük sorun. Bu konuda sizi de anlıyorum. İstanbulda yaşadığım zaman ev arkadaşım kıyafetlerini toplamış biraz nemli kalmış bazı yerleri, dolapta küflenmişti😬 klima kurutma makinasına göre daha pahalı gibi. O yüzden şimdiden almakta fayda var diye düşünüyorum. Önümüzdeki yaz daha sıcak geçecek deniliyor.