Merhaba 2 yaşında kızım var 1 Aydan fazla dır elleri yüzü ve bacaklarını kaşıyor ilk çocuk doktoruna gittik el ayak hastalığı dediler geçmedi tekrar cocuk doktoruna gittik viral enfeksiyon dedi ilaç değiştirdi geçmedi sonra cildiyeye gittik kan testi yaptılar alerjik dediler ilaç değişti ve yumurta inek sütü ve peyniri vermiyorum ama halen devam ediyor
kullandığımız ilaçlar;atarax şurup ve kortizonlu merhem;momecon