Ebrubulut Hanımlar 1 haftadır sık idrara çıkma var ve her idrar yapmamda minik 1 tane kanlı bişey geliyor ne olabilir
queen_bee Ebrubulut idrar yolu enfeksiyonu olmuşsunuz. Ürolojiye gidin ben kadın doğuma gitiim ürolojiye yönlendirdi
yasee01 Ebrubulut merhaba doktora gittiniz mi acaba şuan bende de idrar yaparken pihti şeklinde kan geliyor neden olabilir
Ebrubulut anorganikanneeee kadın hastalıkları ve doğum dan alman gerek dediler bana ordan aldım olurmuki
anorganikanneeee Ebrubulut ordan da olur. Bende sık enfeksiyon durumu yaşadığım için ürolojiye gidiyorum
Ebrubulut yasee01 gitmiştim ultrason bölümüne yollamıştı oda 1 buçuk ay sonrasına sıra vermişti bı tanıdığım soğan kabuğunu suda kaynat 1 hafta boyunca iç sabah akşam aç karna demişti onu uyguladım geçti gitmedim komtrolde enfeksiyon olmuş