Diş çıkarırken ateş oluyor diyorlar olmadı bilmiyorum. 6 aylık atak ayı ondan mı böyle oldu diyorum ama dişi felaket kaşıyor. Salyalı bir bebek değil çok. Yerleri belirginleşmiş dişlerin. Üstte beyazlık yok. Bir de bu hafta aşı yaptırdık ondan mı oldu acaba böyle Uf