adaatuna Kızlar unigo çit almayı düşünüyorum bebeğim 4 aylık. Hem sürekli zam geliyor hem de bebeğini alıştırmak istiyorum. Kullanıp memnun olan var mı acaba?
merve171214 adaatuna ben kullanıyorum halısını da almıştım oğlum 27 aylık hala kullanıyorum çok memnunum
Nova adaatuna Ben 7 ay kadar kullandım, çok memnundum. İçine koyup işlerimi çok rahat yaptım. Artık büyüdüğü için sadece matını kullanıyoruz.
ellerimtombiktombik adaatuna doğduklarında aldım emeklemelerini bekliyorum kurmak için şimdilik matında zaman geçiriyoruz ürünleri çok güzel bence memnun kalırız🥰
adaatuna bombacimulayim çit değil mi? Ben salona koymayı düşünüyorum da orada mı oynuyor hep oyuncakları vs?
adaatuna merve171214 kaç aylıkken kullanmaya başladınız ve salonda mı? Ben salona koymayı düşünüyorum orada mı duruyor hep?
Umo42 Ben de halısından çok memmunum ,çiti pahalı diye almamıştım,pilsan çit aldım ama memmun değilim
bombacimulayim adaatuna evet çitli idi .yürümeden önce çitin içinde gayet güzel oynardı. Ama yürüdükten sonra çitlerini kaldırdım. Şu anda da Genelde onun üstünde oynuyor oyun hamuru kinetik kum vs halıya yapıştığı için bundan silmesi daha kolay oluyor . Çit kısmını artık kullanmıyoruz . Matı kullanıyoruz
merve171214 adaatuna oğlum 4 aylıktı aldığımızda başta oturma odamda duruyordu sürekli kurulu daha sonra misafir odamı sattım oyun odasına çevirdim orda duruyor
Nova adaatuna Doğmadan almıştık ama 7-8 aylıkken kurduk. Bir yaşında yürümeye başlayınca çiti sadece oyun alanı olarak kullandı. Asla kapısını kapattırmadı zaten. Bir de yüksek oyuncakları kenarına çekip tırmanmaya çalışıyordu. Biz de 14 aylık civarıydı kaldırdık. Matıyla devam ediyoruz. Bu kullandığımız süre bize yetti açıkçası. 2-3 yaşa kadar pek mümkün değil sanki tabii çocuğuna göre değişir😇
adaatuna Nova aslında benim de düşüncem hep oyun alanı olarak kullanması evin farklı yerlerindense tek oyun yeri olsa daha iyi olur gibi geliyor :)
adaatuna ellerimtombiktombik benim bebem de 4 aylık neredeyse yavaştan alıp kurmak istiyorum çok tatlı geliyor :)