Oykuu_bebekk balcicegin_annesi aynen canım ama büssürü ilde var sadece İstanbul değil e devletten bakabilirsiniz
balcicegin_annesi Oykuu_bebekk çok uygun çünkü ☺️ Bizim burda 2-1 aldığımız ev ile İstanbul’da 2-1 evden 4 tane alıyoruz hesabıma göre ☹️ Keşke buralardada olsa ama zor
balcicegin_annesi Oykuu_bebekk ay inşallah 🙏🏻 Allahım herkesi ev sahibi etsin kiracı olmak bu devirde herşeyden zor şahsen bizim burda asgari ücret kiralar ☹️ Darısı olmayanlara inşallah
Oykuu_bebekk balcicegin_annesi aminnn inşallah çok zor gerçekten tek maaşlar bebekli ev kira ödemek zor rabbim yardımcımız olsun inşallah 🙏
Merve Oykuu_bebekk biz 3+1 başakşehire başvurduk. Heyecanlıyız. Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Oykuu_bebekk Merve bizde çok istedik başakşehir ama internetten seçemedik ondn Arnavutköy seçtik hayırlısı olsun 🙏
Nazlicicegim Tazeanneee o formun yanında ekstradan bişey istediler mi peki canım biz sadece kimlik fotokopisi verdik o kadar
Gamzeren13 Oykuu_bebekk e devletten nasıl yaptınız hangi seçeneklerden bende yapıcam ama bulamadım yardımcı olursanız sevinirim ☺️