gulbaharaslan 3 gündür ateşi 37.6 ya kadar yükseliyor huysuzluk var salyası çok gözlerinde kızarıklık oldu acaba diş mi çıkarıyor sizde yaşadınız mı
cimcime1018 gulbaharaslan Damaklarini bı kontrol et canım. Yer yapıyor olabilir. Aynı belirtileri yaşadık. Hasta değilse distendir. Ki ateş zaten 38 den ileri gitmezmis dış olduğu zaman büyük ihtimalle öyle
Gboz3 cimcime1018 benim bebeğim de 6 aylık olmak üzere. Salyası çok arttı, sürekli mız mız. Tüm bunlar hadi neyse de geceleri saat başı nerdeyse uyanır oldu yenidoğan gibi. Ek gıdaya başladık ondan mı yoksa diş midir acaba?
cimcime1018 gulbaharaslan Evet bikac hafta sonra damaklarinda tesadüfen çizik gördüm hatta burda paylaşmıştım. Böyle şeyler oluyor dış cikartirken