Anonim41 Bsraa0809 yeşil renkte bir iltihap akmisti bizden de. Önce kıpkırmızı olup şişti. Sonra banyoda patladı. Şimdi küçücük kaldı
Bsraa0809 duygualp yaa öyle mi , bende doktora fotoğrafını attım iltihap akarken ama normal değil dedi oda çocuk enfeksiyon bölümüne gidin dedi
Umay0505 Bizde olmadı ama iz şeklin de kaldı ama doktorumuz oncesin de söyledi akıntı şekilde olabilir normal kabul ediyoruz panik yapma demişti
Bsraa0809 Umay0505 bizde baya kötü oldu ya neden acaba 😔 patlayıncada korktum öyle iltihap akınca bide içinden
Bsraa0809 Anonim41 Anonim41 bizimde öyle oldu baya şişti , patlayınca biraz inmişti şişi ama şuan yine biraz şiş
aslaninannesiiii Normal cnm bizimkide cok sismisti bembeyaz olmstu ucu cocuk dr umuz bosaltti sikip rahatladi ondan snrada kabuk baglayip dustu