Kizlar bilmiyorum bu kaçıncı postum. Ama artık darlandim. Başımın donmesi vertigodanmis. Dun serum takıldım. Ama hala adet olmadim. 6 gun bitti. Dun idrar testi yaptım negatif cikti. Yilda bir kac kez adet uzar o da kis ayina denk gelir deniliyor. Benm gbi uzayan var mi ? Bu arada doktora gideceğim 10 gun olmasını bekliyorum