Merhaba anneler , 32+1 de bebeğimin eşi ayrıldığı için erken doğumla sezeryana alındım . Bebeğim 18 gün yoğun bakımda kaldı . 14 gün de hastanede anne bebek uyum odasında kaldık bu süre boyunca sadece anne sütü verdim ve hastanede bir kaç kez sütüm yetmediği için bebeğim açlık yoksunluğuna girdi ordaki hemşireler sağ olsun mama takviyesi verdiler . Fakat eve taburcu olalı 28 gün oldu , doktora her gidişimizde sütüm az geldiği için mama istiyorum ısrarla vermiyor . Çocuğum birtek anne sütü ile doymuyor her beslenmeden sonra krize giriyordu . Bende aptamilin prematil prematüre bebek maması aldım ve onu kullanıyorum şuan süt verdikten sonra ek olarak mama hazırlıyorum , doktora bilgi verdim ama kullanabilir miyim diye sormadım . Sizce zararı olurmu ?