Merhaba hanımlar, oğlum geçen hafta baya hasta oldu ben dişinden diye düşünüyorum ateşi falan vardı ve sonra gördüm ki dilinde yaralar çıkmıştı. Sağlık ocağına götürdüm doktor bi sprey verdi ilaç ama hiç işe yaramadı. Her gece 10 dk da 30 dk da bir ağlayarak uyanıyordu dilinde ki yara bence ağrı ve acı yapıyordu. En son bir tanıdığımız doktora telefondan ulaştık ve bize aftoral spreyi önerdi ilaç değil tamamen bitkisel. Onu kullandığım gün oğlum daha rahat uyudu ve şimdi iki gün oldu yaraları gerçekten müthiş hızla iyileşti. Aynı durumu yaşayan ne yapcağını bilemeyen varsa ben çok etkisini gördüm herkese de söylüyorum paylaşmak istedim. Sadece bebekler değil kendiniz içinde kullanılabilir. Hastalık olacak illa ki ama rabbim hiç bir evladımıza böyle acılı ağrılı hastalıklar vermesin 🙏🏻