mevnrv merhaba sizi çok iyi anlayanlardan biride benim. bebeğim 3ayı geçiyor. ilk 2aya göre biraz daha iyiyiz. gazlı bir bebek ama gaz işiniz biz çözdük bence. ağlamalarının en çoğunuda dünyaya alışmak olduğunu düşünüyorum ben. çünkü gaz çıkınca ağlamaması gerek. ama ağlıyorlar işte. alışması için az 4ay diyorlar. gerçekten ya uyurken ya emerken mutlu. ama geçecek. ben en çok bu kadar ağlayınca bir şey olacak diye korkardım. hiç bişeycik olmuyor olmaz. geçecek. bizim için sabır diliyorum