8 haftalık erkek bi bebeğim var yaklaşık 1 haftası geçti gündüz ya çok zor 1 defa uyuyor, yada hiç uyumuyor. Neden oluyor bilmiyorum sütüm yetiyor doyuyor burnunu temizliyorum rahatsızlığı yok gazı çıkıyor. Artık kafayı yemek üzereyim yatırsam durmuyor ağlıyor sürekli omuzumda uyuyor yatağına yatıyorum uyanıyor. Sizde de oldu mu ?