8 aylık oğlumun en çok sevdiğim bikac anı var sonsuza kadar o şekilde izleyebilirim onu 😍
Uykudan uyanınca helede uykusunu almışsa çok neşeli oluyor gülücükler sarilmaya çalışıyor filan eriyorum resmenn🫠
Bazen çok neşeli olduğunda yanagimi ısırmaya çalışıyor öper gibii 🥲
Canı acidigi zaman ağlayınca sarildigim an susması iç çekip keyfinin yerine gelmesi🥹 sarilmam adeta ona ilaç gibi geliyor bunu hissediyorum.
İlk cocugumun hep kız olmasını istiyordum ama erkek oldu ve evladın asla kızı erkeği olmazmış kız olsaymis ne hissederdim diye düşünüyorum ama asla farklı bı duygu yasayacagimi sanmıyorum. Canımdan bı parca,mis kokulu maviş oğluşum benim🩵 rabbim herkesin evladını kendisine bağışlasın. Her anı her dakikası çok kıymetli..
Sizin bebeğinizin en sevdiği anları neler??🤗