Bebeğimi(28 günlük) emziriyorum çok uzun kalıyor memede yarımşar saat emiyor bazen 2 saati buluyor doyduğunda ellerimiz açılır iki el de açık olunca gaz çıkarmaya geçiyorum çok gazlı bir bebek 15 20 dk da o sürüyor tamam diyorum uyuyacak yatağa koyuyorum 10 dk sonra uyanıyor az önce de aynısını yaşadık 1 saat emdi gazını aldım hemen uyandı çökelek gibi kusmustu çok az bu arada ara ara kusuyor çökelek gibi öyle olunca süt yararmış fazlasını kusar derler ama bazen de tek memede 15 dk emince kusuyor anlamadım 15 dk emmeyle benim bebek hayatta doymaz :) acaba üşüttük mü :( sütü sıkınca geliyor ben elimle getirebiliyosam bebek daha çok çekiyordur diye düşünüyorum ama yine de saatlerce memede kalması bana doymuyor mu yetmiyor mu acaba hissi veriyor ilk günlerde sarılığımız vardı hala da gözleri sarı doğduğundan beri mama veriyorum git gide azaldı mama vermem kendi sütümü zorluyorum uyumayınca en son mama veriyorum bazen kusuyo bazen kusmuyo günde 1 2 kez 60 cc veriyorum çişli kakalı bez sayısı iyi doktora söylediğimde onunla anlaşılmaz doyduğu sen mama ver demişti 🙄 buradakiler ve YouTube’da her doktor öyle anlaşılacağını söylüyor çok fazla uzun yazdım ama belki benimle aynı şeyleri yaşamış deneyimlemis anneler vardır yetmiyo mudur acaba sütüm 😔 mamayı verdiğimde kana kana içmesi canımı sıkıyor ama yinede o doysun rahat olsun da diyorum en son raddede veriyorum daha mı sık vermem lazım acaba 🤔