Merhaba güzel anneler
Size bişey danışmak istiyorum. 14 aylık bebeğim var. Bizim ek gıdaya başladığımızdan beri yemek yeme sorunumuz vardı. Hiç iştahlı bir bebeğim yok. Emziriyordum emdiği için süte güveniyor diyordum. Şimdi hamile olduğum için memeden kesmek zorunda kaldım yaklaşık 1 ay olucak. Ama ona rağmen iştahı hiç açılmadı hala yemek yemiyor. Ne yapmalıyım sizce ? Siz bu durum için iştah açıcı şurup vs. kullanıyor musunuz ?