Arkadaşlar iyi akşamlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var oglum bu aralar fazla su icmiyor ama çorba türü çok iciyor yani bezde fazla idral goremiyorum yani günlük 3 kere degistiriyorum bu normalmi acaba yanı hava şartlarına baglıyorum ben ama süt iciyo ve aptamil kullanıyoruz geceleri sabahları degistirdigimde dolu dolu yapıyo ama oglen falan actıgımda dolu dolu yapmıyor benmi panik yaptım normalmi bu durum bilemesim