laborantanne Kizlar ne şekilde korunuyorsunuz? Geri çekilme ile korunuyorum eşim kendisi korunmak istemiyor bende spiral taktirayim dedim ama hiçbir bilgim yok nerde nasıl takılıyor birde en azından doğumdan sonra 1 kere adet olmak lazımmış doğru mu
irem25 laborantanne ben spiral taktırdım 40 ım çıktıktan sonra. adetli değilken de takıyorlar kanama vs bir problem yaşamadım takıldıktan sonra 3-5 gün leke geldi sonrasında adet düzenimi etkilemedi normalde 6 gün sürüyordu 7. Güne sarkıyor bazen. Bence kadınlar için en zararsız korunma yöntemi spiral kayma riski de oluyor diyorlar ama nasipte varsa bazen ne yaparsan yap oluyor 🤷🏻♀️ ben geri çekilmeye filan güvenmediğim için taktırdım valla erkekler de korunmak istemiyor onun zırlamasını çekemem hiç en iyisi spiral gibi geldi bana 🙄
ipegimsi GericekilmeKorunmaDegill 🤣🤣🤣🤣ayy okurken dedim ki şimdi herkes geri çekilme korunma değildir diye çemkirecek ama nick name olacağı hiç aklıma gelmemişti 🤣🤣🤣
Meyveliburln Canım spiral yan etkileri var vücuda kanama geçiktirme kayma ağrı vs gibi Hap desen ne yapacağı belli değil Çocuk düşünmüyorsanız bence eşinin korunması iyi olur çünkü o vücuduna zarar verecek bir şey takmıyor sen neden takasın ki
irem25 NurArelDuru korkulacak bir şey yok canım 5 dk ya bitiyor sonrası rahatlık 😀 benim bile canım çok acımadı adetli de değildim adetliyken daha rahat oluyormuş