ilk 6 haftalıktı gittim kese 4mm çok küçük dedi doktor . özel bir hastaneye gittim kese 5bucukmm olmuş test verdim beta çok yükselmemiş dedi gel yarın kürtaj dedi direk doktor vajinal muayene bile yapmadım . Diğer gün devlet hastanesine gittim vajinal muayene oldum kürtaj için gitmiştim doktor kalp sesini dinlettti böyle bir durum yaşayan var mı ?