Bebeğim 5 ay 20 günlük bugün epey sulu ve bol miktarda kustu. İçinde ufak ufak beyaz tanecikler var biraz sümüğümsü kıvamı. Üşüttü mü? Neden kusuyor? Çok az peynir ve patates yemeğinin iç kısmından vermiştim dün azıcık o dokunmuş olabilir mi? Yoksa normal midir