Hastanede 2 gun yatmıstım ben ama sezeryandan degil belimde sinir skısmasından dolayı.Ilk gun ameliyattan sonra gece merdıven inip cıkmıstım.Hareket ettıkce daha iyi geliyor sanki.İğne yapılıdı 2 gün.Sonra evde hiç oyle lohusayım diye yatmadım.Zaten yatıp kalkmak daha zor gelıyordu🤭7gune de acılar da gectı zaten.Bir şansızlıgım da agustos sıcagında olmasıydı.Epey ter dokuyordum.