3 ay 10 günlük kızım var 1.5 aydır bende aynı savaşı veriyorum memeye gelince kıyameti koparıyor ayakta zorla emziriyorum saç kurutma makinesi flan açıyorum anca 5 dakika emiyor günde 1 mama veriyorum 3.ay kontrolünde kilo alımı az dedi doktor mamayı çoğalttım beni bırakmasından çok korkuyorum süt yok desem sağdığımda 60 2 göğüs 1 saat sağdığımda 60 ml flan çıkıyor az mı sizce