Kızım 2 ay önce aşı huzursuzluğu ve 4. Ay atağıyla beraber meme reddi yaşadık ve bi daha asla emmedi simdide biberona alıştı. Solgar b12 kullaniyorum sütümü arttiriyor ama normal pompalarla sagdigimda cikmiyor elimle sağmam gerekiyor onda da 30-40 anca çıkıyor. Bu eds yöntemi işe yarar mı şu saatten sonra sütüm artar mi sizce kullanan var mı?