kerel bazi bebekler uykuya duskun oluyor bence. Benim bebegim de biraz uykucu dogdugundan beri ama buyudukce uyaniklik sureleri bariz artiyor merak etmeyin. Benimki yeni 3 ayini doldurdu artik gunduz uykulari azalmaya basladi hem sure hem sayi olarak ama geceleri yine uzun uyuyor. Verem asisinin yan etkisi muhtemelen bu ayki asilardan sonra etkilenmedi uykusu.