Kereminannesi2019 Arkadaşlar yardim edin sag göğüsüm taş gibi dokunamıyorum emziremiyirum ucu kızarık bebeğim çektikçe ölüyorum . Ne yapabilirim ¿¿
Yoncalya19 Kereminannesi2019 muhtemelen mastit oldu göğsünüz hemen bir genel cerraha gidip muayene olun antibiyotik verecektir bir kaç güne gecer
Nur5338 Kereminannesi2019 benimde oyle oldu sol gogsum genel cerraha gittim once antibiyotik verdi ama bi ise yaramadi iltihap dolmus hep mecbur kesik atip bosalttilar
Leylak83 Pompa ile boşaltın... eğer kanal tıkalı ise sıcak duşta bir bilye torbasını kurcalarmış gibi masaj yapin ve rahatlayıp uyuyun ... benimde olmustu
ftmird Sıcak su da masaj yapmaya çalışın yumuşatır belki birde dondurulmuş lahana yaprağı da iyi geliyor diye biliyorum
Leylak83 Pompa ile boşaltın... eğer kanal tıkalı ise sıcak duşta bir bilye torbasını kurcalarmış gibi masaj yapin ve rahatlayıp uyuyun ... benimde olmustu
Kereminannesi2019 Leylak83 şuan oğlum emdi biraz dişimi sıka sıka . Rahatladı biraz göğüsüm ama verirken korktum . Bu sütün bir zarari olur mu oğluma
melasya Kereminannesi2019 pompa canınızı yakar bu asamada.ilk önce bi havluyu sucak suda yada buharda tutun sonra o göğsünüze bastırın.hemen ardından buz kompreksi.ılık duşta oval masaj sütü aşsğı indirin iyice.ellerinizi yağlayaıpta yapabilirsiniz.önce elle sagım yapın sonra pompa rahatlatır sizi.ates yapmadan önleminizi alın