mormilena aselmomm1 ay ya bende düşünüyorum bir türlü ne alcam bilmiyorum sevgiliyken herşeyi aldım seçenek kalmadı🙄hadi tm çerçeve bardak falan filan sevgiliykej alinirda evlenince hepsi benim elimde olcak 🤣🤣değişik birşey olsun isryrm
Cicegimm477 aselmomm1 ben parfum seti almayı düşünüyorum parfüm çok seviyor 17 Şubat’ta da doğum günü o günde çiçek sepetinden çikolata yaptiracagim
kimbumadam aselmomm1 ray ban gözlük 🤓 -hasır sepete viski çikolatalar + süsleme -yüzük -jbl -network gömlek -kulaklık -saat -parfüm ( armani you ) -meraklısına kehribar tesbih