Minbar Merhaba kızlar 8 Şubat’ta 101 e kivi markanın halı yıkama Makinesi geliyomus alsammi acaba memnun kalırmıyım, hiç kullananiniz varmı bu markadan?
Ozgee59 Minbar ben aldım geçen hafta bizim burdaki a101e gelmiş erkenden. Hemen koltuğumu yıkadım pırıl pırıl oldu. Çıkan kire inanamadım yani güzel bir alet bence ☺ Dün yıkadım koltuğu bugün tamamen kurumuştu çekiş gücü falan da güzel
Fatma22 Minbar 101 dekini gormedim .kv. buyuk robottan var ama bn bgnmedim ise yaramaz ve cok kaba eger oyle biseyse almayin bnce gereksz arada bi yikamaciya yikattmk daha mantikli geliyo