septembrmom
Ben dogdugundan beri kendim verdim 3 aydan sonra tam anlıyorlar ilk gunden beri hep saat akşam 9 da altını degıstırıp pijamalarını gıydırıp ılıgı kapatıp yatagına koydum hiç salamadım salamayada alıştırmadım suan 17 aylık halla saat 9 da elını yuzunu yıkayıp pijamalarını gıyer yatagıba gırer ısık kapanır gece lambası acarım sutunu verırım uyur bazen huysuzda dua acarım veya beyaz gurultu bebekken acardım bebekker iki kaşının ortasına asagıdan yukarıya masajda yapardım hemeb dalardı uykuya