Asel20 Kızlar kızım 4 yaşında tuvalet eğitimi sırasında hiç sıkıntı yaşamadık ama en büyük sorun şu kızım büyük tuvaleti gelince ağlıyor bez tak die kimsenin olmadığı bir odaya gidip yapıyor ne yapmam lazım bana fikir veririmsinz 😑
Prensesannesii44 Asel20 4 yaş bunun için büyük bir yaş bı sorunu olabilir pedagog desteği alın bence normal değil çünkü bez falan o yaşta
Yarim_Kilo_Kiyma Asel20 Oyuna çevirmelisiniz tuvaleti. Kakalar bye bye felan. Neden haal bezi bırakamado acaba
Asel20 Prensesannesii44 kabızlık sorununu yaşadık çok uzun süre tuvalete neden yapmiyosun diyince acır diyodu bir ara