Ben yaklaşık 2.5 yaşındayken başladım Aralık doğumlu olduğu için kışın yapmak istemedim Mayıs ayını beklemiştim.
İlk gün ben sürekli götürdüm ama tuvaletten çıktıktan 5 dk sonra yaptı hep tam yapmıyordu tuvalette.
İkinci gün yarım saat aralıklarla alarm kurdum takip ettim tuvalet sinyali aldıkça götürdüm kaçırma daha az oldu.
Üçüncü ve dördüncü gün hiç kaçırma olmadı 1.5-2 saat aralıklarla götürdüm.
Beşinci ve altıncı gün söylemedim hiç tuvaletin varmı diye 3 -4 kere filan kaçırma oldu böyle ondada kaçırdığını anladığı an tutup tuvalet diye koşuyordu. Hatta kaçırmıyordu ne oldu tekrar diye düşündüm ama kendisinin söylemesini beklediğim için oldu oda.
Tam olarak 10 gün sonunda hepsi halloldu 😊
Bu arada gece ve gündüz birlikte kestim gece sadece 1 kere kaçırdı ondada biraz kaçırmıştı ağlayarak uyandı tuvalete gittik. Kaka konusunda hiç korku yaşamadık hatta daha kolay alıştı ona hiç kaçırma olmadı onda🙈