incininnannesi İlk anneliğim hamileyken gram uykum yoktu full uyanıktım doğum yaptım sanki her saniye uyumam gerekmiş gibi uykum geliyor ve bebeğim de uyumuyor ben sesini bile duymicam diye korkuyorum ne yapabilirim uyku için
CaninannesiCemre incininnannesi Belli bi zamandan sonra kafa ve beden her şeye alışıyor emin olun zaman sadece 🙏
Birdunyabircennetannesi incininnannesi Baş edemiyorsun mecbur alışıyorsun Gerçi 32 aydır alışamadım ama öldürmüyor süründürüyor
Oyku_0321 incininnannesi ilk zmanlar insanın ağlayası bile geliyor hele ki gece gündüz uyumayan bir bebekse ama çözümü yok malesef sadece zamanla alışıyorsun
incininnannesi Birdunyabircennetannesi 🥹hepimiz aynıymışız o zaman ben yalnız kendi bebeğin uyumuyo uykusuzum sanıyorum 😕
incininnannesi Oyku_0321 ahh ahh canı rahat olup uyumasa razıyım ama canı yanınca kötü oluyorum oturup ağlıyorum bende 😕
cicek110 incininnannesi benim de ilk zamanlar artık uykusuzluktan başım dönüyordu yanınızda eşiniz anneniz vs destek olan biri varsa sütünüzü sağıp bir öğün onlara bıraksanız bebeğimizi 3-4 saat kesintisiz uyumak bile sizi biraz toparlayacaktır🌻 umarım bir kaç ay sonra güzel uyuyan bir bebek olur ☺️
twinsmomm2 incininnannesi alışıyorsun gerçekten gündüzleri uyumuyorum artık yorgunluktan ölüyorum ama uyuyasim gelmiyor gece kesik kesik uyuduğum yetiyor iyi kötü
queenx incininnannesi alışıldı başedilemedi 😂 Yani 4 aydır 3-4 saat uyumaya alışmışız eşimle. Anneler bazen bizde kalınca erkenden onlara verip iki saat daha uyuyoruz o zaman bombayız. 😂
tetik incininnannesi bende öyleydim canım ya duymazsam ağlarken boğazına tülürük kaçarsa kusarsa diye tedirgin olurdum uyuyamazdım ki zaten bebekte hiç uyutmazdı ıhh ıhhh 5 dk da bir