Rojroj İlk kızıma doğum yaptığımda bende 5. ayımda regl olmaya başlamıştım. 21 gün hiç kesilmeden sürmüştü kanamam. Doktora gitmiştim hormon testi istedi. Testesteron hormonumda bir miktar artış olmuş o yüzden kesilmemiş kanamam. Doğum kontrol hapı vermişti. Kullanmaya başlayınca kesilmişti. Birdaha da olmadı.