goktugkerem 2.5 aylık bebeğim son günlerde biberonla beslenirken cuk cuk sesi çıkarıyor sanki vakumlarken ağzından kayıyor gibi. Orta akışlı biberon başlığına geçsem düzelir mi acaba yaşayanlar var mı