Merhaba arkadaşlar yardımınıza çok ihtiyacım var ya da tecrübelerinize . Bebeğim hiç yemiyor iki üç aydır ne yaptıysam bir kaşık dahi almıyor ağzına . Kilosu boyu normal çok şükür ama aşırı cılızlaştı.
Oyunlar yapıyorum şarkılar söylüyorum yapmadığım şebeklik kalmadı en karşı olduğum tv önünde çizgi film açıyorum yine olmadı . aç bıraktım yine olmadı ağlasa da vermeye çalışıyorum Birkaç lokma Boğazına yemek girsin diye fayda etmiyor.
Ben artık çıldıracağım kendimden geçtim psikolojim çok bozuldu yemeyince kızdığım oluyor tutamıyorum kendimi . Farklı şeyler yapıyorum ağzına Sokmuyor sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyorum yine yemiyor . Diyorlar midesi küçükmesin zorla olsa ver bazıları yemekten soğutma, araştırmadığım şey kalmadı ama nafile emiyor ama süt yetersiz . Sizinde böyle bebeniz var mı ne gibi yol alıyorsunuz?