beyzaaa23 2,5 aylık bebeğim var ve eşim de ben de grip olduk. Yaşadığım şehirde de kimsem yok. Ben henüz olmadim daha doğrusu boğazım giciklaniyor. Olmadan nasıl kurtulabilirim. Önerisi olan var mı çocuğa bulaşacak diye çok korkuyorum
Mervekzrva beyzaaa23 sirkeyle gargara yapın bide boğazda ki enfeksiyonu alır. Birde emziriyorsanız bebeğe geçmez ama yine de maske takın emzirirken. Ben 3 kez olmuştum şükür bebeğime geçmedi hatta birinde kanımda enfeksiyon çıktı ateşlendim ama bebekleri süt 4 aya kadar korurmuş
marsiyen beyzaaa23 Dut kutusunu kaynatın sabah akşam ılık ılık için bir nevi dut hoşafı. Ben grip oldum ne yazık ki doktora da gittim ilaç aldım. Bebeğimle ilgilenirken de maske kullandım. Bebeğimin de azıcık aktı burnu ama başka bir şey olmadı.
nuhmaran Hemen ıhlamur iciyorum öyle olunca bide bal+zencefil+zerdeçal+karabiber karışımı yapip yutuyorum sabah akşam. Emzirdigim için ilaç kullanamıyorum malum Bu yaşıma kadarda ıhlamur icmezdim ama baya yararliymis hemen koruyor gripden hastalikdan. Sutde çoğaliyor artı olarak :) geçmiş olsun
beyzaaa23 nuhmaran teşekkür ederim sağ olun. Geçen yildan kalma ıhlamur var acaba onu demleyip içsem bir şey olur mu
beyzaaa23 Mervekzrva emziremiyorum maalesef mama kullanıyoruz. 1,5 ay emzirebildim sadece. Kucak isteyen bir bebek o korkutuyor beni
beyzaaa23 marsiyen teşekkür ederim umarım bizimde bişey olmaz atlatırız hemen 🙃 deneyeceğim önerinizi