Mekselinabyb Hanımlar bebeklerinize çorba yaptığınızda tke öğünlükmü yapıyorsunuz? Yoksa gün içinde bi kaç kere içiriyor musunuz 🫶☺️
Bicolog Mekselinabyb günde bir defa içirirm ama fazla pişirip ertesi gün tekrar veririm. Genellikle 2 çeşit çorba yaparım
Fusunf Mekselinabyb az içerse o çorbadan evet tam kase içmesi şeklinde 😀 zaten onu bile zor içiriyorum ona bile şükür yanı 🤣
hemsireemom Mekselinabyb tek öğün lük yapıyorum zaten gün içinde aynı şeyi tekrar yemez eğer fazladan olduysa sıcakken kavanoza koyuyorum bir sonraki gün aynı öğünde veriyorum 🤷♀️