hvva İnstgramda gezinirken gördum anne sütüyle yoğurt yapmış saçma değil mi yapan var mı yararliymis anne sütüyle paata dln da yapalım o zman sonuçta anne sütü ohaaa dedim yani görünce sizin de düşüncelerinizi merak ettim 🤔🤔
Bugleminannesi28 hvva ben kızıma yapıyordum ek gıdaya ilk başladığımızda bolca olduğu için nesi saçma ki
hvva Minaa66 o konuda yani haklısınız kadında dondurucu rafinin yarısi doluydu bana çok değişik geldi ilk defa gördüm yoğurt yapanı doğal sütle yapılıyor da. Bu ulstra doğal oldu,😂
Minaa66 hvva hersey bebiskolarimiz icin canim benim sutum coktu hep yaparim diyordumm taki kizim reddetmeye basladi ciddi oranda azaldi
Edizsmoy105 Çocuğunda inek sütü alerjisi olan anneler genelde bu yöntemi kullanıyor nesi değişik geldi anlamadım?
arsasy Edizsmoy105 ayy süper fikir . Peki yoğurt mayası olarak ne kullanıcaz. Marketteki yoğurt mayaları süt ürünleri içeriyor
Sevgim4sana arsasy yogurdun içindeki bakteriler yogurdu mayalıyor birincide olsa bile ikinciye ineksütü kalıntısı cok cok azalır.
Sevgim4sana hvva bilmiyor olabilirsiniz ama bari sacma diye yazmayın. Tüm sütler gibi anne sütüyle de yapılır. Hatta tutturması zormus yapana helal olsun.
arsasy Sevgim4sana keşke yapabilsem herşeye alerjik olan bir bebeğim var. En azından kendi sütümle yoğurt yapıp unla filan çorba yapar verirdim . Çaresizlik çok kötü
Menessasmom hvva bi ablam anne sütüyle sütlaçta yapmıştı yoğurtla beraber 😂 o zaman çok faydalı gelmişti hamileydim daha ama bilinçli değildim bence ısınınca zararlı olabilir ve etkisini kaybedebilir diye düşünüyorum gereksiz bence
arsasy Menessasmom ılıyınca yoğurt yapılıyor ısıtmaya gerek yok. Siz hiç çaresiz kalmamışsınız belli. Alerjik bebeğiniz olsa görürdüm ben sizi
gurbetcimami arsasy canım biz birkeresinde nohutla yoğurt mayalamayı denedik ve çok güzel tatlı bi yoğurt oldu eğer inek yoğurdunu maya olarak kullanamıyorsan bunu bi araştır
Binnur_cam hvva kızıma yetecek kadar bile sütüm yoktu ne yoğurt yapması anam .. Maşallah olana nazar değmesin 🤲