Hfzbyk Bebegim 19 aylık ve yarın kreşe başlıyor tecrübeli annelerden nelere dikkat etmem hususunda öneri bekliyorum
patilianne Hfzbyk 20 aylıkken verdim ben küçükken daha kolay alışıyor koku olmaması için çelik suluk alın rahat bir ev ayakkabısı koyun yanına viccolar çok iyi yedek zıbın çorap gibi şeyler kreşte dolabında bulunsun
Slm-sg Hfzbyk birde yağmur çizmesi istiyceklerdir. İlk basta hep yeni kıyafetlerini giydirip gönderirdim. Bir dünya para verip boyalı lekeli geliyor. Cıkmıyor bazıları. O yüzden ucuz sweet, eşorfman, tayt böyle şeyler alın. Leke kalsada üzülmeyeceğiniz😂
Slm-sg Bizde 23 aylıkken başlamıstık. Bezlerini çantasını sayılı koyuyordm hem değiştirip değiştirmediklerini , kaç kere değiştirdiklerini takip edebilirsiniz.paket vermemiştim.
Slm-sg Duyguuu38 evet öğretmenleri altlarını değiştiriyor. Valla çokda güzel bakıyorlar hiç pişik olup gelmedi