Ozgecomelek01 Masalinannesiii başka türlü kaka yapmıyor herşeyi denedik yapmadığı zamanda ağlıyor kıvranıyor ıkınıyor çatlıcak gibi oluyor ne yapmayı önerirsiniz
Masalinannesiii Ozgecomelek01 sokturun icine biraz pamuk kismini sokup sokup cikartin döndürün aşagı yukari hareket ettirin kesinlikle yapicaktir
Ozgecomelek01 Ankarali bende zeytinyağıyla yapıyorum kendim ishal edecek şeyler yiyorum ama bebeğe faydası olmuyor
Ozgecomelek01 kosem_asel benim ki çok huzursuz ağlıyor kıvranıyor ıkınıyor aynı zamanda Gaz sancısıda var tabi
Ozgecomelek01 Masalinannesiii teşekkür ederim içine sokuyordum ama tekrsr tekrsr sokmadım çevirmedim hiç bide öyle deneyim