nurmrn1 benim bebeklerim 1 ay yoğun bakımda yattılar sonrasında da 3 saatte bir besle dedi doktorumuz öyle devam ettim 2.5 aylıklar ben uyandırmıyorum ama onlar kurulu alarm gibi 3 saatte bir uyanıyor zaten bazen saat başı falan değişiyor gece uyanmazsa 4 saat uyandırma dedi tabi nerdeeee saat başı uyanıyorlar gece 😀